سه شنبه 29 اسفند 1402
تاریخ : يکشنبه 31 شهريور 1398
کد 6

.

خرید از سامانه بنابن

.

.سامانه تامین کالا و خدمات ” بنابن ” با سرمایه گذاری بنیاد بتن آذرآبادگان با هدف تبدیل شدن به مرجع فعالان ساخت و ساز، با جذب تامین کننده ها و ارائه کنندگان خدمات معتبر در حوزه راه و ساختمان از سراسر کشور و ارائه انواع مصالح ساختمانی، با تنوع گسترده در گروه های، تاسیسات آب و فاضلاب، دکوراسیون داخلی و تزئینات، محصولات فنی مهندسی، تجهیزات برق و ایمنی، ابزارآلات، تجهیزات فضای باز و ماشین آلات ساخت و راه سازی، در بستری اینترنتی و آنلاین آغاز کرده است.

مخاطبان ” بنابن” می توانند از سراسر کشور، بدون در نظر گرفتن محدودیت جغرافیایی، با صرفه جویی در زمان و هزینه، با کیفیت ترین مصالح و مواد اولیه و موردنیاز  خود را در زمینه ساختمان، با اعتماد به پشتوانه اعتبار و تجربه چندین دهه بنیاد بتن، از بین محصولات بنیاد بتن و یا سایر تامین کنندگان تایید شده توسط این بنیاد، خریداری و در اسرع وقت دریافت کنند.

تامین کنندگان و ارائه کنندگان خدمات ما از بین متقاضیان همکاری، توسط تیم حرفه ای و دقیق “بنابن”، با قردادهایی مشمول و جامع، گزینش میشوند. این افراد، موسسه ها و شرکت ها در حین فعالیت نیز دائما تحت کنترل و پشتیبانی “بنابن” هستند. کارشناسان پشتیبانی ما تا استقرار کامل فروش و ارسال در بستر سامانه تامین کالا “بنابن”، در کنار تامین کننده ها و ارائه کنندگان خدمات هستند.

لازم به ذکر است”بنیاد بتن آذرآبادگان” با نزدیک نیم قرن تجربه مفید در امر تولید با تکیه بر جامع ترین و کامل ترین دانش تولید بتن با بهره گیری از توانمندی علمی و فنی مهندسین و کارشناسان مجرب خود در این رشته و در زمینه تولید بتن آماده و قطعات بتنی از جمله تولید شبکه فلزی خرپای تیرچه به روش ماشینی با استفاده از جوش مقاومتی و قلابدار ، تیرچه ، انواع بلوک های سقفی و دیواری و تیغه ای سبک و نیمه سبک ، جدول و کفپوشهای پرسی در طرح های مختلف و متنوع بر اساس استاندارد های رایج کشور در راستای بهبود کارایی پروژه های عمرانی کشور، در جهت تسهیل تامین و خدمت رسانی به مشتریان خویش، اقدام به راه اندازی سیستم الکترونیکی “بنابن” کرده است