شنبه 8 ارديبهشت 1403
 خط مشی بنیاد بتن آذرآبادگان
خط مشی بنیاد بتن آذرآبادگان
شركت بنياد بتن آذرآبادگان (وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) به عنوان يكي از شركت هاي تابعه بنیاد بتن ایران، مسئوليت طراحي، ساخت و عرضه انواع محصولات ساختماني استاندارد و مرغوب اعم از بتن آماده، خرپا و تیرچه صنعتی، انواع قطعات بتنی پیش ساخته، انواع بلوک، شن و ماسه، آسفالت و ... را بر عهده دارد. همچنین این شرکت وظیفه تامین مصالح مورد نیاز جهت ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد و نیز مصالح مورد نیاز جهت بازسازی مناطق آسیب دیده در جریان حوادث غیرمترقبه و طبیعی را نیز به عنوان یکی از مهمترین وظایف خود ایفا می نماید.
     لازم به ذکر است در این شرکت، در راستای عمل به سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی و همچنین دستور مقام معظم رهبری در راستای عملی نمودن شعار "مهار تورم" و نیز "رشد تولید"، پروژه های بهبود با توجیه فنی و اقتصادی مورد تأیید، تعریف شده و به مرحله اجرا در می آیند. در اين راستا، شركت با بهره گیری از ظرفیت های مهندسی و با استفاده از سرمايه انساني متخصص و مجرب، خود را ملزم به درك صحيح نيازهاي حال و آتي مشتريان و منافع ساير ذينفعان و برآورده كردن آنها نموده است و از طريق تمركز بر مشتري مداری، فرآيندگرایی، استقرار سيستم مديريت كيفيت براساس استانداردهاي بين­المللي 9001:2015 ، 14001:2015 ، 45001:2018 ، 10002:2018 ، HSE-MS  و 17025 و توليد محصولات با كيفيت در پرتو مديريت كارآمد، مأموريت خود را محقق مي­سازد. در شركت بنیاد بتن آذرآبادگان تعهد و صداقت با مشتريان و بين كاركنان به عنوان یک ارزش محوری نهادینه شده که اعضای آن را برای رعایت اصول حرفه­اي كار ملزم می نماید. همچنین توجه به منافع کارکنان علی الخصوص تأمین محیطی با انگیزه برای آنها، یکی از مهمترین مصادیق ارزش در شرکت معرفی گردیده است. محيطي كه در آن افراد تشويق شوند و در راستاي توانمندسازي آنان قدم برداشته شود و براي همه افراد در تمام سطوح احترام و ارزش قائل شود. شرکت بنیاد بتن آذرآبادگان براي كاهش اثرات زيان­بار محيط زیستی و افزايش ايمني و بهبود آن، از هيچ كوششي فروگذار نخواهد بود و درصدد استقرار و پیاده سازی استانداردهای بین المللی در این زمینه می باشد.
     شركت بنياد بتن آذرآبادگان در جهت تعالي و دستيابي به اهداف عاليه و چشم انداز خود، نسبت به تحقق اهداف زير خود را متعهد مي داند:
1. بهبود كيفيت محصولات توليدي از طريق برآورده نمودن نيازهاي مشتريان و افزايش ميزان رضايت آنان و نيز برآورده نمودن الزامات استانداردها و قوانين و مقررات مرتبط با حوزه فعاليت خود.
2. افزايش بهره­وري از طريق مديريت فرآيندها در جهت برآورده نمودن خواسته هاي كليه ذي نفعان.
3. توانمندسازي كاركنان و تلاش در جهت افزايش ميزان رضايت و مشاركت آنان.
4. تلاش در جهت توسعه محصولات فعلي و توليد محصولات سبز و سازگار با محيط زيست و كاهش ميزان آلايندهاي صنعتي.
5. كاهش ميزان خطرات و حوادث هاي ناشي از كار از طريق استقرار مديريت ايمني و بهداشت شغلي و استانداردهاي مرتبط.
6. آراستگي محيط كار از طريق استقرار اصول 5S در جهت دستيابي به نظم و انضباط كاري.
7. رعایت اصول ایمنی و بهداشت جهت حفظ جان کارکنان

     اعضاي خانواده شركت بنياد بتن آذرآبادگان به عنوان سرمايه ­هاي انساني اين شركت، متعهد مي گردند با رعايت اصول خط­مشي و حركت در مسير اهداف تعيين شده جهت دستيابي به مؤفقيت پايدار و چشم انداز شركت، از هيچ كوششي دريغ نكرده و به صورت پويا و منظم نسبت به پايش و ارزيابي عملكرد خود در اين مسير اقدام نموده و در جهت بهبود عملكرد خود گام بردارند.