ذینفعان |
ارزش ها |
|
سهامداران
|
شفافیت در عمل، تلاش جهت سودآوری، رونق کسب و کار، خلق ارزش افزوده |
|
کارکنان
|
بهره گیری از علم و تجربه، تعهد و صداقت، بهبود و یادگیری مستمر، توجه به ایمنی و بهداشت محیط کار، افزایش توانمندی با ایجاد فضای رقابتی |
|
مشتریان
|
کیفیت بالای محصولات، جلب اعتماد، رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای، ارج نهادن به جایگاه مشتری |
|
تامین کنندگان |
مشارکت و همکاری متقابل، ارتباطات سازنده |
|
جامعه
|
مسئولیت پذیری اجتماعی، حفظ محیط زیست، اشتغال زایی و کارآفرینی |
|