دوشنبه 26 شهريور 1403
تاریخ : يکشنبه 24 تير 1403
کد 176

مزایده عمومی بنیاد بتن آذرآبادگان(اتمام مزایده)

مزایده ضایعات کارخانه های بنیاد بتن آذرآبادگان
اعلام برندگان مزایده بنیاد بتن آذرآبادگان

با توجه به بازگشایی پاکت های مزایده در مورخه 1403/05/08 نفرات برنده هر گروه به شرح زیر اعلام می گردد. برندگان طبق شرایط درج شده در اسناد مزایده در اسرع وقت نسبت به واریز وجه و خروج اقلام از انبارها اقدام نمایند.


 
کد گروه اقلام مزایده             رتبه برندگان نام و نام خانوادگی نام پدر
14 سرریز، ضایعات میلگرد و آهن آلات نفر اول ناصر خان محمدی ایوب
نفر دوم محمود پور اسد نمرور محرم
16 ضایعات فلزی مستعمل غیرآهنی نفرم اول فیروز باقری کندلجی عباس
نفر دوم رضا فرجی قاسم
17 ترانس جوش و دینام، فن، مینی فرز، پمپ آب و وسایل برقی و اداری نفر اول محمود پور اسد نمرور محرم
نفر دوم فیروز باقری کندلجی عباس
18 وسایل داغی ماشین آلات، لاستیک، موتور بونکر، فیلتر نفر اول اکبر خدیوی ستار
نفر دوم فیروز باقری کندلجی عباس





(( به اطلاع شرکت کنندگان در مزایده می رساند باتوجه به تعطیلی روزهای اخیر، پاکت های مزایده در مورخه 1403/05/08 ساعت 16 مفتوح خواهد گردید لذا شرکت کنندگان در مزایده می توانند تا ساعت 14 مورخه 1403/05/08 پاکت های خود را به آدرس قید شده در اسناد مزایده ارسال نمایند.))

شرکت بنیاد بتن آذرآبادگان وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظر دارد اقلام مشروحه زیر را از طریق مزایده عمومی به فروش رساند لذا کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند پس از بررسی شرایط، بازدید اقلام و دریافت اسناد مزایده از همین صفحه، قیمت پیشنهادی خود را ظرف مدت 6 روز کاری از زمان انتشار آگهی به آدرس قید شده در اسناد مزایده ارسال نمایند.قابل ذکر است به اسناد ارسالی بعد از تاریخ قید شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

موضوع مزایده : فروش آهن آلات ، میلگردنرمال  سرریز ، خودرو اسقاطی ، دینام و موتور جوش ، بشکه و تانکر ، برنز و سایر ضایعات

شرایط شرکت درمزایده : کلیه اشخاص حقوقی با ارائه تصویر اساسنامه ، آگهی آخرین تغييرات و با ارائه شناسه ملی و اشخاص حقیقی با ارائه تصویر کارت ملی معتبر می توانند در مزایده شرکت نمایند.

زمان، محل بازدید و دریافت اسناد مزایده :شرکت کنندگان می توانند جهت رویت اقلام مزایده از مورخ 1403/04/27 لغایت مورخ 1403/05/04 از ساعت 8 الى 17 به جزء روزهای تعطیل به آدرس های  طبق لیست پیوست مراجعه نموده و مدارک مزایده را نیز از پایین همین صفحه دانلود نمایند. 
                                                                                                                                    
محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها: پیشنهادهای متقاضیان راس ساعت 10 صبح مورخ 1403/05/06 توسط کمیسیون معاملات دفتر مرکزی شرکت بنیاد بتن آذرآبادگان بدون حضور شرکت کنندگان مفتوح می گردد و لیست برندگان پس از پایان کمیسیون  از طریق سایت تا 24 ساعت اعلام می گردد(ابلاغ هرگونه نتیجه مزایده از طریق شرکت به منزله ابلاغ قانونی تلقی خواهد شد).

سپرده شرکت در مزایده: سپرده نقدی شرکت در مزایده طبق لیست مندرج در سایت شرکت ، به شماره حساب 332932291 نزد بانک رفاه شعبه همافر واریز خواهد گردید.

محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها: کلیه شرکت کنندگان در مزایده می توانند از مورخ 1403/04/27  لغایت ساعت 17:00 مورخ 1403/05/04  اسناد تضمین خود و مدارک احراز هویت را در پاکت الف و مبالغ پیشنهادی خود را به همراه شرایط شرکت درمزایده (امضاء شده) در پاکت ب بصورت مهر شده و سر بسته به واحد حراست شرکت واقع در تبریز- خیابان فارابی (ضلع شمالی چایکنار ) - تقاطع بیلانکوه - نبش کوچه دهقان - پلاک 136 ارسال  و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 04136580311 تماس حاصل نمایند.