سه شنبه 29 اسفند 1402
تاریخ : يکشنبه 31 شهريور 1398
کد 3

.

قطعات بتنی شامل جدول، کفپوش و ...

.
واحد تولید قطعات بتنی و جداول و کف پوشهای شرکت بنیاد بتن آذرآبادگان به عنوان یکی از تولیدکنندگان عمده این محصول با ایجاد طرحها و رنگهای مختلف، مطابق با آخرین دستاوردهای روز صنعت بتن و با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک توانسته با عرضه محصولاتی زیبا در خدمت شهرها و روستاهای میهن قرار گیرد و تجربیات چندین ساله علی الخصوص با استفاده از مواد اولیه مرغوب (شن و ماسه) تولید شده در واحد ماسه شویی شرکت، این توان را به ما داده تا بتوانیم محصولاتی با دوام، با وزن مخصوص بالا و یکنواخت با مقاومت خمشی، فشاری و کششی بالا و مقاوم در برابر  سرما و یخبندان، سایش و مواد اسیدی با حداقل جذب آب و طول عمر مفید بالا عرضه نماییم.
 قطعات بتنی تولیدی بنیاد بتن آذرآبادگان، شامل بلوک و کفپوش، به روش فشاری خشک تولید میگردند. در این روش ابتدا سیمان و سنگدانه ها با دانه بندی مشخص، به میزان بسیار کم براساس طرح اختلاط مربوطه توزین و داخل باکت ها ریخته و مخلوط می شوند.
بتن تولید شده با سطح کارایی خیلی سفت( اسلامپ صفر) با فشار زیاد، توسط سیستم پر کننده، داخل قالب ریخته شده و تحت بررسی و ویبره قرار میگیرند. پس از این مرحله قالب برداری انجام شده و سینی های حاوی محصول از دستگاه خارج شده و کنترل کیفیت اولیه ( کنترل سطح و ابعادی) انجام شود. جداول تولیدی به اتاق عمل آورری، منتقل می شوند و پس از طی شدن مدت زمان مشخص، عمل آوری و به صورت مکانیزه بسته بندی و پالت گذاری شده و نهایتا دپو می شوند.

از جمله مزایای پرس خشک:
  • عدم تولید پساب( صرفه جویی در مصرف آب)
  • امکان تولید جداول با رویه رنگی
  • کنترل بهتر فرآیند تولید
  • سرعت بالای تولید