سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
تاریخ : پنجشنبه 25 ارديبهشت 1399
کد 34

جلسات کمیته های " تعالی و پیشرفت" ، " رفاه و سلامت کارکنان" و " ICT" برگزار شد

جلسات کمیته های " تعالی و پیشرفت" ، " رفاه و سلامت کارکنان" و " ICT" بنیاد بتن آذرآبادگان (منطقه شمالغرب کشور) در سالن جلسات دفتر مرکزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد بتن آذرآبادگان (منطقه شمالغرب کشور)، در این جلسات که به ریاست دکتر فولادی مدیر عامل بنیاد بتن شمالغرب برگزار شد دبیر هریک از کمیته ها از روند اجرای صورتجلسات و مصوبات پیشین گزارشی ارائه نمودند و سپس دستور جلسه مختص هر کمیته قرائت شده و موارد طرح شده مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
در کمیته " تعالی و پیشرفت" مقرر شد دبیر خانه این کمیته توسط مهندس خیراللهی به عنوان دبیر کمیته به صورت تمام وقت و مستمر فعال شده و وظیفه اعضای کمیته مشخص گردد و همچنین نتایج ارزیابی سال گذشته از دبیرخانه مرکزی دریافت شده تا نقاط قابل بهبود شناسایی شده و جهت کسب نتایح بهتر در سال جدید اقدام شود.
در جلسه کمیته " رفاه  و سلامت کارکنان" در خصوص روند پرداخت تسهیلات مختلف اعم از کارگشایی، مسکن، خودرو، تحصیل و ضروری گفتگو شد.
دکتر فولادی در کمیته " رفاه  و سلامت کارکنان" تاکید کرد: باید روند اعطای تسهیلات کاملا بر اساس مقررات، عدالت و شفافیت انجام شود تا خدای نکرده حق هیچ یک از همکاران در بنیاد بتن آذرآبادگان ضایع نگردد.
در این جلسه همچنین در خصوص اعطای پاداشی به پرسنل به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید فطر تصمیم گیری شد.
 اعطای " نشان لیاقت، کارآفرینی و توسعه" به همکاران تلاشگر، ساعی و بهره ور از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تبادل نظر قرار گرفت که در این خصوص با تکمیل آئین نامه، اطلاع رسانی مفصل تری صورت خواهد گرفت.
در جلسه کمیته " ICT" نیز در خصوص مواردی همچون تنظیم شبکه داخلی، افزایش هارد دیسک سرور اصلی، افزایش فضای ریموت دسکتاپ برای کارخانه اردبیل، نصب ویدئو کنفرانس برای سرور و ... تصمیم گیری شد.