جمعه 7 ارديبهشت 1403
تاریخ : دوشنبه 18 مهر 1401
کد 130

کیفیت وظیفه ماست

مزایای بتن تولیدی بنیاد بتن آذرآبادگان

بنیاد بتن آذرآبادگان، بزرگترین تولید کننده بتن اماده، تیرچه و قطعات بتنی در کشور
 شرکت بنياد بتن ايران با توليد بالغ بر یک میلیون مترمكعب بتن آماده در سال بزرگترين توليدكننده بتن آماده با كيفيت مطلوب در ايران می باشد. شرکت دارای 28 واحد توليد بتن آماده در شهرهای مختلف شرکتهای مربوطه مستقر می باشند. 
به لحاظ اهميت كيفيت بتن و ضرورت به كارگيری مصالح مرغوب و دقت در ميزان مصرف آنها و ساخت بتن، در تمام کارخانه های بنياد بتن، آزمايشگاه بتن تجهيز شده و (تعدادی از این آزمایشگاهها بعنوان آزمایشگاه همکار با اداره استاندارد همکاری دارند) از بتن های توليد شده نمونه گيری و مورد آزمايش قرار می گيرد و باتوجه به در اختيار داشتن ماشين آلات حمل و انتقال بتن، بتن آماده بموقع و با اطمينان از كيفيت دلخواه بدست مصرف كننده می رسد .

مزایای بتن تولیدی بنیاد بتن آذرابادگان 

  • بنیاد بتن آذرآبادگان بزرگترین تولیدکننده بتن آماده در شمالغرب کشور دارای بچینگ با ظرفیت 7 مترمکعب در هر بچ در تمامی رده‌های مقاومتی بتن با بهترین دانه بندی به صورتِ تر و همچنین ایستگاه های دیگر بتن آماده با ظرفیت‌های مختلف در تبریز و دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی و استان زنجان با استفاده ازمرغوبترین مصالح شن و ماسه استاندارد که در ایستگاه های مجهز خود شرکت تهیه شده و پس از انجام آزمایش های کنترل کیفی، فیزیکی و شیمیایی، بتن استاندارد را تهیه وبه مشتریان خود ارائه می‌نماید.

  • بنیاد بتن با استفاده از ناوگان گسترده حمل و نقل و بزرگترین پمپ های انتقال بتن (هوایی و زمینی)، بتن را به صورت وزنی و در کمترین زمان ممکن توزیع می‌نماید.

  • نکته حائز اهمیت در فرآیند تولید بتن آماده، استفاده از مواد اولیه با کیفیت است و بنیاد بتن مفتخر است که تمامی مواد اولیه مصرفی در پروسه تولید بتن آماده را از مصالح مرغوب و درجه1 رودخانه ای تهیه می‌نماید