جمعه 31 فروردين 1403
تاریخ : جمعه 20 دي 1398
کد 15

در دیدار مدیرعامل بنیاد بتن شمالغرب با مدیر کل بنیاد مسکن زنجان مطرح شد

ارتقا کیفیت و توسعه مصالح  تولید شده با همکاری بنیاد مسکن زنجان

در دیدار مدیرعامل بنیاد بتن آذرآبادگان ( منطقه شمالغرب ) با مدیر کل بنیاد مسکن زنجان موضوع ارتقا کیفیت و توسعه مصالح  تولید شده مورد بحث، تبادل نظر و توافق قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی بنیاد بتن آذرآبادگان ( منطقه شمالغرب )، علی فولادی مدیر عامل این شرکت در دیدار با سجاد صنعتی منفرد مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان از همکاری های این مدیریت طی سالهای گذشته با این شرکت قدردانی نمود و بر ضرورت افزایش همکاری ها و تعاملات تاکید کرد و افزود: با توجه به گستره فعالیت بنیاد بتن آذرآبادگان ( شمالغرب ) در سه استان آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل و با عنایت به اینکه پروژه های قابل توجهی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان زنجان در دست اجراست، لذا برنامه ها و اولویت بندی در خصوص گسترش همکاری ها برای تامین مصالح پروژه های مذکور بایستی مد نظر قرار گیرد که در این راستا بنیاد بتن آذرآبادگان به عنوان یکی  از بازوهای توانمند و با سابقه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده هر گونه همکاری می باشد.
سجاد صنعتی منفرد مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان در این دیدار پتانسل ها و تولیدات  و خدمات بنیاد بتن آذرآبادگان ( منطقه شمالغرب ) را قابل توجه و ستودنی دانست و اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان آماده توسعه همکاری ها است.
گفتنی است در این دیدار راههای افزایش همکاری های دو جانبه و ایجاد زمینه های ارتقا تولید مصالح مرغوب و استاندارد مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
روابط عمومی بنیاد بتن آذرآبادگان ( منطقه شمالغرب)  می افزاید در دیدار علی فولادی مدیر عامل این شرکت با سجاد صنعتی منفرد  مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان لوح تقدیر بنیاد بتن ایران به پاس همکاریهای چندین ساله آقای صنعتی منفرد در هیئت مدیره توسط مدیر عامل بنیاد بتن شمالغرب تقدیم وی شد.

 

 
  • نوشته شده
  • توسط پریسا فرقان دوست