پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
تاریخ : چهارشنبه 2 بهمن 1398
کد 18

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی:

روند رو به رشد بنیاد بتن آذرآبادگان (شمالغرب) قابل تقدیر است

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: روند رو به رشد بنیاد بتن آذرآبادگان (شمالغرب) قابل تقدیر بوده و مایه افتخار و مباهات است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد بتن آذرآبادگان (شمالغرب)، حافظ باباپور در جلسه هیئت مدیره بنیاد بتن آذرآبادگان (شمالغرب) با بیان این مطلب افزود: توفیقات کسب شده و اقدامات صورت گرفته در بنیاد بتن آذرآبادگان (شمالغرب) نشان از این دارد که افکار و ایده های جدید وارد این مجموعه شده که بسیار حائز اهمیت بوده و در خور تقدیر و تشویق است. با مشاهده این روند به نظر می رسد در آینده نزدیک باید شاهد بروز اتفاقات بسیار مهم و اثرگذار در حوزه تولید و عرضه انواع مصالح ساختمانی در این منطقه باشیم که این مهم توسط کارشناسان توانمند بنیاد بتن آذرآبادگان (شمالغرب) صورت می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه مجموعه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچون بنیاد بتن، توسعه مسکن و ... همانند اعضای یک خانواده باید از هم افزایی بیشتری برخوردار باشند، اظهار داشت: بنیاد بتن آذرآبادگان به عنوان یکی از بازوهای اجرایی و توانمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تولید مصالح با کیفیت و استاندارد در شمالغرب کشور همواره در مواقع بحرانی و توسعه ای در کنار بنیاد مسکن بوده است که این مورد در بازسازی مناطق زلزله زده علی الخصوص در زلزله اخیر میانه و سراب باز هم نمود عینی پیدا کرد.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه هدف بنیاد مسکن و زیرمجموعه های آن بر اساس دستور حضرت امام خمینی (ره) در بدو تاسیس این بنیاد خدمت به آحاد مختلف مردم است، تصریح کرد: بنیاد بتن آذرآبادگان (شمالغرب) همواره با تمامی توان فنی و اجرایی خود با پیروی از فرمان حضرت امام (ره) در راستای خدمت به مردم در بخش های شهری و روستایی تلاش کرده که لازم است از مدیریت و کارکنان این مجموعه به نوبه خود قدردانی نمایم.