جمعه 7 ارديبهشت 1403
تاریخ : چهارشنبه 30 بهمن 1398
کد 20

افتتاح واحد تحقیق، توسعه و فناوری بنیاد بتن آذر آبادگان در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

دفتر تحقیق، توسعه و فناوری شرکت بنیاد بتن آذرآبادگان مستقر در محل ساختمان شهریار 1 پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد بتن آذرآبادگان، دفتر تحقیق، توسعه و فناوری شرکت بنیاد بتن آذرآبادگان طی مراسمی با حضور دکتر علی فولادی مدیر عامل بنیاد بتن آذرآبادگان معاونین وی و دکتر واعظی رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی و معاونینشان افتتاح شد و رسما این دفتر فعالیت خود را آغاز کرد.
در این مراسم دکتر فولادی موضوع تحقیق، توسعه و فعالیت های مبتنی بر علم و دانش را یکی از اولویت های اصلی بنیاد بتن آذرآبادگان عنوان کرد و راه اندازی  دفتر تحقیق، توسعه و فناوری این شرکت در پارک علم و فناوری را یکی از قدم های ارزنده در خصوص تحقق اهداف توسعه ای این شرکت قلمداد نمود.


در ادامه دکتر عبدالرضا واعظی رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی نیز افتتاح دفتر تحقیق، توسعه و فناوری بنیاد بتن آذرآبادگان را نقطه عطفی در پارک علم و فناوری عنوان کرد و گفت: این مجموعه آماده هر گونه همکاری با بنیاد بتن آذرآبادگان در راستای تولید علم و حرکت های مبتنی بر دانش و فناوری می باشد.