جمعه 31 فروردين 1403
تاریخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399
کد 33

دیدار مدیرعامل بنیاد بتن شمالغرب با رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی

دکتر فولادی مدیر عامل بنیاد بتن شمالغرب کشور با دکتر امین زاده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی و خانم مهندس رحمانی معاون امور معادن و صنایع معدنی استان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد بتن آذرآبادگان ( منطقه شمالغرب کشور)، در دیدارمدیرعامل بنیاد بتن شمالغرب کشور با رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر گسترش تعاملات و همکاری های دو مجموعه تاکید شد.
دکتر فولادی در ابتدای این جلسه به بیان شرح فعالیت های بنیاد بتن در شمالغرب کشورعلی الخصوص بازسازی مناطق زلزله زده سراب و میانه پرداخت و از همکاری ها و مساعدت های سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی در صدور مجوزها قدردانی نمود و خواستار افزایش سطح تعاملات و همکاری ها شد.
در ادامه دکتر امین زاده با قابل توجه و افتخار خواندن فعالیت های گسترده بنیاد بتن در شمالغرب کشور، دستورات لازم در خصوص همکاری جهت بهره برداری از معادن مورد نیاز در بازسازی ها و طرح های عمرانی توسط بنیاد بتن شمالغرب با هدف تامین مصالح مورد نیاز پروژه های در دست اقدام و اجرای بنیاد بتن را صادر نمود و اظهار داشت: از آنجاییکه فعالیت های بنیاد بتن شمالغرب موجب رونق و شکوفایی بخش عمران کشور و استانهای شمالغرب میشود این سازمان نیز در چارچوب مقررات و قوانین همکاری های لازم را با این مجموعه انجام خواهد داد.
عکسی برای این آلبوم ثبت نشده است.