شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاریخ : سه شنبه 14 مرداد 1399
کد 43

مشارکت بنیاد بتن در اجرای بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری کشور

بنیاد بتن منطقه شمالغرب کشور در اجرای بزرگترین پروژه بازآفرینی کشور که در تبریز احداث می شود مشارکت می نماید.
به گزارش روابط عمومی بنیاد بتن منطقه شمالغرب کشور، با عقد تفاهم نامه همکاری میان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب مجری احداث مجتمع مسکونی آیمان بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری کشور و بنیاد بتن آذرآبادگان (منطقه شمالغرب کشور) مشارکت این شرکت در اجرای پروژه آیمان کلید خورد.
در این تفاهم نامه که به امضا مهندس فرهاد یاسمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب و مهندس علی فولادی مدیر عامل بنیاد بتن آذرآبادگان (منطقه شمالغرب کشور) رسید بر تولید و تامین مصالح مورد نیاز پروژه های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب توسط بنیاد بتن آذرآبادگان، انجام پروژه های تحقیقاتی، علمی و پژوهشی مشترک، ایجاد هم افزایی و مشارکت در سایر پروژه ها و... تاکید شده است.




در مراسم امضای این تفاهم نامه مهندس فرهاد یاسمی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب گفت: امضای این تفاهم نامه و مشارکت و همکاری ما بین دو مجموعه شناخته شده، با سابقه و دارای حسن شهرت در حوزه ساخت وساز می تواند یک الگوی مهم و اساسی در سطح کشور برای اجرای اساسی و اصولی پروژه های عمرانی باشد.
وی تصریح کرد: پروژه مجتمع مسکونی آیمان که به عنوان  بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری کشور در تبریز اجرا می شود به عنوان پایلوت نخستین فاز همکاری این شرکت با بنیاد بتن است که طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفته این همکاری در سایر پروژه ها نیز قطعا ادامه خواهد یافت.
مهندس یاسمی تاکید کرد: در صدد آن هستیم با استفاده از ظرفیتهای فنی، اجرایی و علمی بنیاد بتن و با تشکیل کارگروه های تخصصی مشترک از ساخت و ساز سنتی فاصله گرفته و به سمت استفاده از تکنولوژی های جدید برای احداث ساختمانها و پروژه های مسکونی مدرن متناسب با نیاز، استاندارد و با کیفیت جامعه حرکت کنیم.
در ادامه این مراسم علی فولادی مدیر عامل بنیاد بتن آذرآبادگان (منطقه شمالغرب کشور) نیز اظهار داشت: بنیاد بتن با سابقه درخشان وچندین دهه فعالیت درعرصه تامین، تولید و عرضه مصالح ساختمانی استاندارد در سطح کشورو نقش آفرینی در پروژه های عمرانی و ملی از جمله در کمک به بازسازی مناطق حادثه دیده و ایفای نقش درعمل به مسئولیت اجتماعی به عنوان بازوی اجرایی و پشتیبانی بخش دولتی و بخش خصوصی در اجرای پروژه ها و تامین مصالح استاندارد آماده ایجاد بستر هم افزایی و مشارکت در پروژه های عظیم ملی و منطقه ای می باشد.
وی افزود: بنیاد بتن به عنوان یکی از هلدینگ های توانمند و با علم و تجربه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تامین، تولید و توزیع مصالح بوده و با ورود به عرصه نوآوری و کارآفرینی با تاسیس مرکزنوآوری، کارآفرینی و توسعه مهندسی صنعت راه و ساختمان بسترهای علمی و تحقیقاتی لازم را برای بهره مندی صنعت راه  ساختمان از ثمرات علم، نوآوری و ایده پردازی ایجاد نموده و در تمام پروژه های عمرانی و ساخت و ساز و بویژه پروژه های مشارکتی با شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب در حد اعلی و کاربردی همکاری خواهد کرد و در این راستا این شرکت را به صورت کافی و وافی از خدمات و ثمرات مرکز نوآوری، کارآفرینی و توسعه مهندسی صنعت راه و ساختمان بهره مند خواهد نمود.
گزارش روابط عمومی بنیاد بتن آذرآبادگان (منطقه شمالغرب کشور) می افزاید: مجتمع مسکونی آیمان به عنوان بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری کشور در منطقه حکم آباد تبریز در زمینی به مساحت 54 هزار و 500 مترمربع با زیر بنای 292 هزار و 500 متر مربع در قالب یک هزار و 446 واحد مسکونی توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب با مشارکت بنیاد بتن آذرآبادگان (منطقه شمالغرب کشور) احداث می شود.