شنبه 8 ارديبهشت 1403
تاریخ : پنجشنبه 16 مرداد 1399
کد 44

فعالیت " مرکز نوآوری، کارآفرینی و توسعه مهندسی (صنعت راه و ساختمان)" وارد فاز جدید شد

فعالیت های " مرکز نوآوری، کارآفرینی و توسعه مهندسی (صنعت راه و ساختمان)" وابسته به بنیاد بتن آذرآبادگان (منطقه شمالغرب کشور)وارد فاز جدید شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری، کارآفرینی و توسعه مهندسی، جلسه کاری مشترک مابین هیئت رئیسه " مرکز نوآوری، کارآفرینی و توسعه مهندسی (صنعت راه و ساختمان)" و هیئت رئیسه پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی برگزار شد و در این جلسه اقدامات صورت گرفته تشریح شده  و برنامه های آتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه دکترعلی فولادی مدیرعامل بنیاد بتن آذرآبادگان (منطقه مشالغرب کشور) و رئیس مرکز به تشریح برنامه های در دست اقدام در بنیاد و مرکز از جمله پروژه برج فناوری های - تک، سامانه فروشگاه مجازی بنابن، مشارکت در اجرای بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری کشور در تبریز با شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب، همکاری علمی، فنی، آموزشی و اجرایی با مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز پرداخت.
در ادامه این جلسه مهندس سید حسین هاشمی مدیرمرکز نوآوری، کارآفرینی و توسعه مهندسی (صنعت راه و ساختمان) نیز به گزارشی از فعالیت های صورت گرفته از بدو تاسیس این مرکز پرداخت و تصریح کرد: تجهیز ساختمان مرکز، طراحی و بارگزاری سایت مرکز، فعالیت در شبکه های مجازی، اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی، برقراری ارتباط با سایر ارگانهای فعال در حوزه راه و ساختمان، برقراری ارتباط با شرکت های فناور و دانش بنیان و افراد صاحب ایده، تشکیل کمیته جذب و پذیرش مرکزو... جزو اقداماتی است که طی هفته های گذشته صورت گرفته است که امیدواریم با حمایت و همکاری بیشتر پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی فعالیت ها شتاب بیشتری به خود گرفته و نمود بیشتری پیدا کند.


 در ادامه این جلسه دکتر عبدالرضا واعظی رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته، اقدامات انجام شده و برنامه های آتی مرکز را بسیار حائز اهمیت و شاخص عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای گسترش و توسعه فعالیت ها پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد و به عنوان همراه در اجرای طرح های در دست اقدام در کنار مرکز و بنیاد بتن خواهد بود.
وی تاکید کرد: تلاش ها باید بگونه ای باشد که " مرکز نوآوری، کارآفرینی و توسعه مهندسی (صنعت راه و ساختمان)" در سطح کشور به عنوان یک مرکز شاخص شناخته شده و مطرح گردد تا بدین وسیله به عنوان یک مرکز ملی به ثبت رسیده و فعالیت نماید.
دکتر واعظی افزود: جذب نخبگان، افراد خوش فکر و دارای ایده، خلاق و نوآور، برگزاری رویدادهای تخصصی و استارتاپ ها و... باید در الویت برنامه های  " مرکز نوآوری، کارآفرینی و توسعه مهندسی (صنعت راه و ساختمان)" قرار گیرد.
گزارش " مرکز نوآوری، کارآفرینی و توسعه مهندسی (صنعت راه و ساختمان)" می افزاید: پس از برگزاری این جلسه و تشریح فعالیت ها و تبیین برنامه های پیش رو و آتی فعالیت " مرکز نوآوری، کارآفرینی و توسعه مهندسی (صنعت راه و ساختمان)" وارد فاز جدید شد.