جمعه 10 فروردين 1403
تاریخ : يکشنبه 26 مرداد 1399
کد 46

معاون قضائی دادگستری آذربایجان شرقی:

خدمات عمرانی بنیاد مسکن و بنیاد بتن درسطح کشور قابل افتخار است

معاون قضائی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: خدمات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد بتن درسطح کشور و علی الخصوص شمالغرب کشور ستودنی و قابل افتخار است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد بتن آذرآبادگان (منطقه شمالغرب کشور)، دکتر علی اصغر محمودیان معاون قضائی و معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در دیدار با دکترعلی فولادی مدیر عامل بنیاد بتن منطقه شمالغرب کشور با بیان این مطلب افزود: خدماتی که توسط بنیاد مسکن و بنیاد بتن پس از انقلاب اسلامی ایران در نقاط مختلف کشورعلی الخصوص مناطق محروم ارائه شده است قابل توجه و تقدیر است چرا که عمده این خدمات در راستای محرومیت زدایی و ارتقای سطح کیفیت زندگی مردم بوده است که امر بسیار مهم و خداپسندانه ای می باشد.
وی تصریح کرد: توسعه روستاها، نوسازی، بهسازی و مقاوم سازی ساختمانها، راه سازی و ارائه مصالح مطابق با استانداردهای روز دنیا جزو خدمات ستودنی می باشد که توسط بنیاد بتن و بنیاد مسکن صورت گرفته که موارد فوق در بازدید از مناطق محروم و روستاها کاملا به عینه مشاهده می شود.
معاون قضائی دادگستری اظهارداشت: دادگستری کل آذربایجان شرقی در صدد همکاری با چنین مجموعه های خوشنام و دارای حسن سابقه و شهرت است چراکه دادگستری و بنیاد بتن اهداف مشترکی دارند و آن ارائه خدمات مناسب و دقیق به مردم است.



 در این دیدار دکتر فولادی مدیر عامل بنیاد بتن شمالغرب نیز گفت: بنیاد بتن به عنوان یکی از بازوهای اجرایی و توانمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تامین و توزیع مصالح با کیفیت و استاندارد همواره پای کار بوده و منافع مردم را در اولویت کاری خود قرار داده است. لذا در این راستا اماده هرگونه همکاری با دادگستری کل آذربایجان شرقی در تامین مصالح پروژه های عمرانی این اداره کل در شمالغرب کشور است.
وی اظهار داشت: بنیاد بتن علاوه بر تولید انواع مصالح با کیفیت و استاندارد همچون بتن آماده، قطعات بتنی، تیرچه،بلوک، خرپا، آسفالت و... قدم در راه تولید علم و نوآوری نیز گذاشته است و در این راستا مرکز نوآوری کارآفرینی و توسعه مهندسی صنعت راه و ساختمان را با اخذ مجوز از وزارت علوم راه اندازی نموده است که همکاری بنیاد بتن و دادگستری کل آذربایجان شرقی در این راستا نیز امکانپذیر می باشد.