پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
تاریخ : سه شنبه 27 آبان 1399
کد 54

سفر دو روزه مدیرعامل بنیاد بتن ایران به تبریز و اردبیل+ تصاویر

مهندس محمد جواد ذبیحیان مدیر عامل بنیاد بتن ایران به همراه مهندس منصوری فر مدیر تحقیق و توسعه و مهندس افتخار مدیر فنی و مهندسی بنیاد بتن ایران طی دو روز از کارخانه های بنیاد بتن شمالغرب در تبریز و اردبیل بازدید کردند.
مهندس محمد جواد ذبیحیان مدیر عامل بنیاد بتن ایران به همراه مهندس منصوری فر مدیر تحقیق و توسعه و مهندس افتخار مدیر فنی و مهندسی بنیاد بتن ایران طی دو روز از کارخانه های بنیاد بتن شمالغرب در تبریز و اردبیل بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد بتن آذرآبادگان، در روز نخست این سفر دو روزه مدیر عامل بنیاد بتن ایران و هیئت همراه با حضور در استان اردبیل و شهرستان گرمی از کارخانه آجر سفال این شهر که پروژه مشارکتی بخش خصوصی با بنیاد بتن آذرآبادگان می باشد بازدید کردند.
در جریان این بازدید مهندس ذبیحیان بر اهمیت تولید با کیفیت و گسترش بازار بیش از پیش تاکید کرد و ضرورت برنامه ریزی دقیق جهت به نتیجه رساندن اهداف و برنامه های توسعه ای در دست اقدام و تحقق بودجه را یاد آور شد.
در روز دوم جلسه بررسی راهکار ها و فرصت های گسترش همکاری ها و پروژه های مشترک مابین بنیاد بتن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در منطقه شمالغرب کشور به میزبانی بنیاد بتن آذرآبادگان با حضور مهندس ذبیحیان مدیرعامل بنیاد بتن ایران، مهندس باباپور مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی، دکتر فولادی مدیرعامل بنیاد بتن شمالغرب، مهندس منصوری فر مدیر تحقیق و توسعه بنیاد بتن ایران و مهندس افتخار مدیر فنی و مهندسی بنیاد بتن ایران برگزار شد.
پس از جلسه فوق مهندس ذبیحیان و هیئت همراه از کارخانه شماره 3 بنیاد بتن آذرآبادگان به عنوان یکی از کارخانه های نمونه و موفق در امر تولید که رکورددار تولید بتن در سطح کشور است بازدید کردند.
ایشان همچنین از محل در نظر گرفته شده در کارخانه شماره 3 تبریز جهت نصب دستگاه جدید بلوک زنی و مراحل تولید شن و ماسه، بتن آماده، بلوک و قطعات بتنی در این کارخانه از نزدیک بازدید نمود.
در ادامه سفر دو روزه مدیرعامل بنیاد بتن ایران به تبریز، جلسه بررسی طرح ها و برنامه های توسعه ای انجام شده و در دست اقدام بنیاد بتن آذرآبادگان در سالن جلسات دفتر مرکزی این شرکت در تبریز برگزار شد. در این جلسه دکتر فولادی مدیر عامل بنیاد بتن آذرآبادگان به ارائه گزارش کاملی در خصوص اقدامات صورت گرفته بنیاد بتن آذرآبادگان طی یک سال گذشته پرداخت و برنامه های آتی این شرکت در آینده را تشریح کرد.