پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
تاریخ : دوشنبه 13 ارديبهشت 1400
کد 73

اعطای لوح گرامیداشت روز کارگر توسط مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و مدیر عامل بنیاد بتن آذرآبادگان به کارگران بنیاد بتن

لوح گرامیداشت روز کارگر توسط مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و مدیر عامل بنیاد بتن آذرآبادگان به کارگران بنیاد بتن اعطا شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد بتن آذرآبادگان ( منطقه شمالغرب کشور) طی مراسمی لوح گرامیداشت روز جهانی کارگر توسط مهندس حافظ  باباپور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و دکتر علی فولادی مدیرعامل بنیاد بتن آذرآبادگان (منطقه شمالغرب کشور)  به مهندس احمد امیری مدیر کارخانه شماره ۳ تبریز به نمایندگی از مدیران و کارگران تلاشگر بنیاد بتن آذرآبادگان اعطا شد.






در این مراسم شاخه گل هایی نیز به پاس تلاش های کارگران اهدا گردید.                            
در متن این لوح که به امضای مهندس باباپور و دکتر فولادی رسیده، آمده است:

مقام معظم رهبری:
نظام جمهوری اسلامی باید خیلی سپاسگزار جامعه‌ کارگری باشد

کارگران به عنوان بازوی تولید و نیروی مولد، یکی از مهمترین طبقات اجتماعی و اقتصادی کشور محسوب می شوند و در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور و قطع وابستگی به بیگانگان نقش اصلی را ایفا می کنند.
طی ۱۰ سال گذشته که عناوین انتخابی برای هر سال از جانب مقام معظم رهبری با موضوع کار، تولید ملی و نوآوری مرتبط بوده اهمیت و جایگاه کارگران به عنوان ضمانت اجرایی تحقق شعارهای سال بیش از پیش نمایان شده است.
نقش بی بدیل و ستودنی کارگران در تولید و به حرکت در آوردن چرخ اقتصاد و شکوفایی کشور به حدی است که امام خمینی (ره) بوسیدن دست کارگر توسط پیامبر اکرم(ص) را نشان دهنده ارزش و جایگاه رفیع  این قشر تلاشگر و اثرگذار به عالمیان اعلام کرده است.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران و بنیاد بتن با تاسی به اقدامات و تاکیدات بزرگان، تلاش بی وقفه کارگران زحمتکش و بی ادعا این مجموعه ها را در عرصه تولید، کارآفرینی، نوآوری و خلاقیت ارج نهیده و اذعان می نمایند که توفیقات کسب شده به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سایه مجاهدت ها و کوشش های شبانه روزی این قشر زحمتکش و اثرگذار صورت گرفته است.
حال در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها و در روز کارگر ستایش می کنیم پایمردی ها و تلاش های بی وقفه کارگران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد بتن را و دست بوس این عزیزان هستیم که چرخ اقتصاد کشور را در هر شرایط و برهه ای به چرخش در آورده اند و هیچگاه از کار و کوشش دست بر نداشته اند. 

حافظ باباپور                                                                                     علی فولادی
مدیر کل بنیاد مسکن                                                                 مدیرعامل بنیاد بتن 
آذربایجان شرقی                                                                      آذرآبادگان (شمالغرب)