چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
تاریخ : سه شنبه 19 مرداد 1400
کد 88

بازدید سفیر سنگال در ایران از کارخانه ها و پروژه های در دست اقدام بنیاد بتن +تصاویر

دکتر “سالیو نیانگ دینگ” با حضور در تبریز از کارخانه های و پروژه های در دست اقدام بنیاد بتن آذرآبادگان(منطقه شمالغرب کشور) بازدید کرد.
دکتر “سالیو نیانگ دینگ” با حضور در تبریز از کارخانه های و پروژه های در دست اقدام بنیاد بتن آذرآبادگان(منطقه شمالغرب کشور) بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد بتن آذرآبادگان ، دکتر “سالیو نیانگ دینگ” سفیر سنگال در ایران که برای بازدید از توانمندی ها و پتانسیل های بنیاد بتن در شمالغرب ایران به تبریز سفر کرده بود در ابتدا از کارخانه شماره ۳ تبریز بازدید نمود و از نزدیک با روند تولید شن و ماسه، تولید قطعات بتنی و بتن آماده آشنا شد و سپس از مجتمع های مسکونی در حال ساخت(از جمله پروژه مسکن شهری طالقانی شرکت توسعه مسکن آذربایجان ) که با مصالح تولید شده توسط بنیاد بتن در کلانشهر تبریز احداث می گردد بازدید کرد.
وی سپس در جلسه ای با حضور مدیرعامل بنیاد بتن آذرآبادگان و اعضای هییت مدیره این شرکت با تولیدات و توانمندی های سایر کارخانه های بنیاد بتن آذرآبادگان که توسط فولادی مدیر عامل این شرکت تشریح شد آشنا گردید و ابراز تمایل کرد تا حتما زمینه ای فراهم شود تا کشور سنگال از دانش، توانمندی ها و تولیدات این شرکت و کارشناسان آن بهره مند گردد.
دکتر “سالیو نیانگ دینگ” سفیر سنگال در ایران همچنین در این جلسه از روند فعالیت های مرکزنوآوری، کارآفرینی و توسعه مهندسی (صنعت راه و ساختمان) وابسته به بنیاد بتن نیز مطلع گردید و اهمیت و ارزش قائل شدن برای خلاقیت و نوآوری را توسط بنیاد بتن مورد قدردانی قرارداد و این موضوع را نشان دهنده تفکر توسعه ای و خلاقانه مدیران این شرکت قلمداد نمود.
در انتهای این جلسه لوح یادبودی توسط دکتر فولادی مدیر عامل بنیاد بتن آذرآبادگان (منطقه شمالغرب کشور) به دکتر “سالیو نیانگ دینگ” سفیر سنگال در ایران اعطا گردید.